ZWROTY I REKLAMACJE

 

Zwrotu produktu można dokonać w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Będziemy wdzięczni za każdą uwagę: dzięki temu możemy rozwijać markę i naszą ofertę. W przypadku wady towaru można dokonać reklamacji w ciągu 2 lat od daty dostawy. Aby dokonać zwrotu produktu bądź zgłoszenia reklamacji należy:

  • wydrukować i wypełnić stosowne oświadczenie odstąpienia od umowy w przypadku zwrotu lub oświadczenie reklamacji w przypadku reklamowania produktu: do pobrania TUTAJ.
  • odesłać produkt wraz z formularzem i dowodem zakupu na nasz adres:
    ŁYKO Sp. z o. o.
    Ul. Tyniecka 18/1,
    02-630, Warszawa.
    Telefon dla kuriera: 575 752 129
  • Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie.