FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Uwielbiam len ale obawiam się, że nie jest on najlepszym materiałem na pościel - czy nie jest on zbyt szorstki?

Tkanina lniana, z której uszyte są produkty ŁYKO została poddana uprzedniemu zmiękczeniu, dzięki czemu jest ona przyjemna w dotyku. Warto wziąć pod uwagę fakt, iż wraz z użytkowaniem len staje się jeszcze bardziej miękki. Zachęcamy do wypróbowania lnu na poduszce. Jesteśmy pewni, że nasza tkanina sama najlepiej się obroni!

Czy lniana pościel po upraniu skurczy się?

Dzięki specjalnej obróbce – zmiękczania, której została poddana nasza tkanina przed uszyciem z niej produktów, pościel nie powinna się już kurczyć po kolejnych praniach.

Jakimi barwnikami barwiona jest tkanina lniana, z którego uszyte zostały pościele ŁYKO?

Pościel w kolorze  śmietanowym uszyta została z tkaniny o naturalnym, niebarwionym kolorze. Pościele w kolorze granatowym i brudnego różu uszyte są z barwionego lnu. W procesie barwienia zostały użyte barwniki reaktywne. Dzięki temu jest niezwykle odporny na przebarwienia. Dodatkowo nie zawiera metali ciężkich ani żadnych innych substancji, które byłyby uznane przez Europejską Agencję Chemikaliów (ECHA) za szczególnie budzące niepokój lub potencjalnie wymagałyby procedury dopuszczenia. Dlatego też, barwniki te nie mają żadnego wpływu na zdrowotne i kojące dla naszej skóry właściwości lnu.

Chciałabym ofiarować produkt ŁYKO w prezencie ślubnym. W jaki sposób pakowane są lniane pościele?

Zależy nam na tym, żeby nasze produkty prezentowały się pięknie od początku do końca. Dlatego nasze pościele pakowane są w specjalnie uszytą lnianą kopertę, którą można później wykorzystać w dowolny sposób – nie tylko na przechowywanie kompletu pościeli. Całość jest zawinięta w bibułkę i umieszczona w ekologicznym pudełku. W opakowaniu znajdują się informacje o produkcie, a także sposobie pielęgnacji produktu.

Produkt, który mnie interesuje jest niedostępny. Czy jest szansa, żeby ponownie znalazł się w sklepie?

Czasami może się tak zdarzyć, że danego produktu nie mamy już w magazynie. Prosimy wtedy o wiadomość na kontakt@lykowarsaw.pl. Na pewno rozważymy ponowne jego wyprodukowanie.

Czy możliwa jest personalizacja produktu?

Pracujemy nad możliwością personalizacji produktu i jej formą. Jak tylko pojawi się taka opcja, na pewno powiadomimy o tym na stronie sklepu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się o tym od razu, zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!

Jakie są formy dostawy zamówionych produktów?

Zamówiony i opłacony produkt dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Ceny dostawy będą widoczne po wybraniu formy dostawy w formularzu zamówienia produktu.

W jaki sposób mogę zapłacić za produkty ŁYKO?

Płatność za produkt można dokonać za pośrednictwem:

a) przelewu bankowego;
Dane do przelewu bankowego:
ŁYKO SP. Z O. O
1 Praskiego Pułku 5/6
04-053 Warszawa
Numer konta: 97 1140 2004 0000 3802 7629 1279.

b) poprzez system płatności elektronicznych Przelewy24.

Czy można zgłaszać reklamacje lub odstąpić od umowy?

Wszystkie informacje dotyczące zgłaszania reklamacji i odstępowania od umowy opisane zostały w Regulaminie sklepu internetowego lykowarsaw.pl w zakładce „Regulamin” w dolnym menu na stronie.

Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

Tak, jak najbardziej! Koszty związane z ich realizacją będą doliczone do kwoty zamówienia.

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.